.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:.  قاصدک+  .:.

گواهی...

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۲۶ ب.ظ
الان تو یکی از پست های وبلاگ دوستان بحث گواهی پزشکی بود...برا پیچیدن به مدرسه:|

یاد خودم افتادم،حالا من فیلم بازی میکردم در حالی که سالم سالم بودم این به کنار،من موندم اون دکتری که به من دارو میداد و تشخیص بیماری میداد مدرکش رو از کجا گرفته...

همیشه برام سوال بود.

  • .:عقیل©:.

طنز

خاطره

نظرات  (۳)

از همون دانشگاهی که الان شما داری توش درس میخونی!!! :d

  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • والاااااااااااااا به غرعاااااااااااااااااااان!!!!!
    دکتره خیلی با شخصیت بود...
    یه بار من رفتم پیش یه خانم دکتره.تا وارد شدم گفتم:خانم.من مریض نیستم.من فقط گواهی می خوام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خانومه هم نه گذاشت نه برداشت گفت:نه.نمیشه.بذارید این پولی که در میاریم حلال باشه...!!!!!!!!!!!!!(چه ربطی داره...)
    بعد گفت:من گواهی نمیدم.اما برو پیش آقای دکتر،شاید بهت بده!!!
    رفتم.تا وارد شدم،گفتم من گواهی می خوام!!!!!!(اون موقع وارد نبودم.چون مامانم همیشه گواهی می گرفت واسم!!!)
    اونم سریع یه گواهی نوشت و داد بهم...مملکته ما داریم؟!!!!
    :منم مطلب عقید رولایک میکنم


    خوشمان آمد..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">