.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:.  قاصدک+  .:.

عقیل مینویسه میگه:

©ارزش خواندن: معادل یک جاکلیدی بنفش©

بعد از تبریک و از این حرفا گفتم بیام یه چند تا توصیه به رییس جمهور جدید داشته باشم ولی اینبار برای اینکه یادش نره از تابلو های راهنمایی رانندگی استفاده کردم.

تابلو ایست:

با ارایه این تابلو از منتخب مردم میخواهم که یه لحظه ایست کامل کند و از یکی از نانوایی های سطح شهر نان بخرد و یه فِری تو این نونوایی ها بخوره تا قیمت دستش بیاد ببینه چند چند اوضاع!تا بلکه در طول خدمتش به فکر نان مردم هم باشد....

ضرب المثل:هر انکس که دندان دهد نان می دهد. به شرط انکه شما برنده محترم نان ما را آجر نفرمایید.

درخواست 1:

بالا غیرتاً کاری نکنید کارمان به جایی برسد که کارد به استخوان رسد...طوری که برای حمل نان مجبور به اخذ مجوز و اسم شب بشویم. انوقت مجبورید برای پیدا کردن نانی که دیگران به ما قرض میدهند ایست بازرسی بگذارید.

درخواست 2:

کاری کنید که این نان یک نرخ داشته باشد که کسی نتواند نان را به نرخ روز بخورد.

تابلو سرویس بهداشتی:

از منتخب مذکور درخواست میشود همیشه این موضوع یادش باشد که دستشویی کیلومتر  ها اون طرف تر هست و طیبعتا اب هم قطع :|

یک توصیه:مدیرت جهانی یعنی همین که در دهکده جهانی هر کس بتواند دست به ابش را انطرف مرز های همسایه برود.

درخواست ها:

فعال محیط زیست:از مسئولان قبلی در خواست میشود سیفون را بکشند.

مقام امنیتی: جهت حفظ امنیت از ذکر کیلومتر اکیدا خودداری شود.

مقام فرهنگی:جهت نظارت بر رعایت موازین از عدم ذکر کیلومتر اکیدا خودداری شود.

تابلو میدان+بالا،پایین،چپ،راست رفتن ممنوع:

یکی از مهمترین مسائلی که برنده انتخابات باید بر آن واقف باشد،به هر طریق ممکن از دور زدن ما دوری کند!شهروند بنده خدا را دور زدن که هنر نیس.

بابا دوچار سر گیجه شدیم از بس دور زدیم اقا جان!

میر کامنت الله زاده ها:

شهروند منشوری:خودش ما را دور نزند اما بگذارد ما دور دورمان را بکنیم.

مورد منکراتی: میون چند تا دلبر...من چند دلم کدوم ور....این ور برم یا اونور

فعال وبگرد:چقدر شبیه وضعیت  نت نوردی ماست در ایران

عضو جدید شورای شهر:پیشنهاد میشود نام این تابلو به تابلو چه کنم پس تغییر یابد.

 تابلو انداختن لنگر ممنوع:

عاقا قول مردانه بدهد جان هرکسی که دوس داره از پرتاب لنگر هر نوع کشتی با هر کاربری ای روی کابل فیبر نور به شدت اجتناب کند.

تبصره کمیته اخلاقی:نصب هر گونه لنگر بر خورد کننده با فیبر نوری بر بازو ی بازیکنان تحت عنوان خالکوبی یا تتو ممنوع است.

دعا: خدایا ای کاش فیبر نوری هم کمیته اخلاقی داشت.

_______________________________________________________

پ.ن1:

 وظیفه سوم:

"دعا برای فرجش"

خدایی که به دعای بنده هاش عذاب بنی اسرائیل را صد و هفتاد سال کمتر کرد،شما شعیان هم چونین کنید یقینا چنین میشود

____________________________________________________________________________________________________________

پ.ن2:

امام صادق سلام الله علیه :

مَن تَبَسَّمَ فی وَجهِ أخیهِ کانَت لَهُ حَسَنَةٌ؛

هر کس در چهره برادرش لبخند بزند، برایش حسنه است.

کافی: ج 2، ص 205، ح 1

________________________________________________________________________

طعم نمک:

از وقتی روحانی اومده بابام دیگه کولر رو خاموش نمی کنه!!!!!!!

"روحانی مُچَکریم"

 

 

  • .:عقیل©:.

نظرات  (۱۷)

خیلی جالب بود
شما طرفدار روحانی هستین یان من نفهمیدم؟؟؟؟؟
پاسخ:
توصیه سیاسی است طرافدار و غیر طرفدار ندارد.
اهان 
  • علی کربلایی
  • سلام
    مطلب خوبی بود
    فقط مشکل داشت خیلی خیلی متن ریزه خوندنش مشکل داره من خودم به سختی خوندم!!!!!!
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام،ممنون بر طرف شد.
  • جوان انقلابی
  • آقا از وقتی روحانی رئیس جمهور شده کولر ما از کار افتاده!!! خدایی دارم میگم ما الان داریم با پنکه خودمون رو خنک میکنیم تا موتور کولر رو از تعمیرگاهش بیاریم!!

    آقا ما الان چجوری ایم :|

    روحانی مچکریم
    پاسخ:
    :|
    شما خوبی؟ منم خوبم!!

    شما جوان انقلابی رو به من نشون بده فقط!!
    پاسخ:
    شما تعمیر کار کولرشون هستید که دنبالشون هستید؟
  • جوان انقلابی
  • نا شناس فاکتور رو کن بیا جلو ببینیم چند چندیم :)
    پاسخ:
    روحانی مچکریم
    چه زود پیگیری کردی!!
    چقدر نمک!!!! رود نمک!!!! دریاچه نمک!!! اقیانوس نمک!!!!
    پاسخ:
    کولر سازم نمک

    این مدت مرخصی بهتون چسبیده ها...اینارم نمیذاشتید ...تا آخر تیر وقت هست هنوز =)

    نخوندم...

    اصلا حس و حال خوندن پستاتون نیست...البته این پست=)

    پاسخ:
    در خواندن پست های من اجباری نیس.

    معلومه که نیست...

    این که دیگه گفتن نداشت...

    نمیگفتید هم ما میخونیدم...;)

    پاسخ:
    اخه دیدم گفتید که حال خوندن نداشتم از اون باب گفتم.
    سلام

    خدائی یه تابلو توقف مطلقا ممنوع هم بذارید برا 4 سال دیگه!
    + از سرعت خود بکاهید!!!


    خدائی دیگه چهار سال کیف ما کوک شده

    راحت میریم تو خیابون دانشگاه مهمونی و... بدون اینکه دیگران مارو نماینده تام الاختیار دولت و مسئول همه مشکلات کشور بدونن و انتقادهاشون رو سر ما خالی کنن!

    من که نیت کردم
    4 سال راحت بخورم و بخابم و کیف کنم و هرجا هم مشکلی دیدم یکی که ریش نداره یا چادری نیست گیر بیارم و هی انتقاد کنم...مثلا چرا اینقد هوای عسلویه گرمه! آخه مملکته داریم؟ (این آخری شوخی بود!)

    یاعلی
    okبود
    پاسخ:
    ممنون.
    مکالمۀ من و بچه ام، سال ها پس از ظهور آقا: بچه: مامان! چند تا کلمه توی دفتر خاطراتت هست که من معنیشونو نمی فهمم، می شه بهم بگی؟ من: آره عزیزم بگو تا بهت بگم… بچه: مامان! کینه و نفرت یعنی چی؟! فقیر به کی می گن؟! جنگ دیگه چیه؟! قتل عام یعنی چی؟! دزدی یه جور شغله؟! به آدم عاشق می گفتن احمق؟! … من: دیگه کافیه! یادم نیار …
    اللهم عجل لولیک الفرج...الهی آمین
    برگرفته از سایت:masafportal.com
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج...الهی آمین
  • سوشیانت ...
  • شما دوباره یه پست گذاشتی رفتی تا 2 سال دیگه!!!!!!
    خب بیکاری تو خونه بیا پست بذار دیگه.راستی بیا وبمو ببین جدیدش کردم
    یا علی...
    پاسخ:
    چشم واقعیتش امتحاناتم شروع شده برا همین یکم گیرم انشا الله میایم.

    با مطلب طنز توصیه های ماه رمضانی به روزم...

    سلام.
    پیش ما بیا
    پاسخ:
    به به...
    با افتخار لینک شدید... پیش شما هستیم....همراه اول :|
    سلام

    رمضان مبارک

    التماس دعا داریم در حد بسیار...

    :))خداکنه ک مسولین یه گوشه چشمی به این صفحه بیندازند!من میگم یه پیرینت ازش بگیریم بفرستیم دفترشون!
    پاسخ:
    و علیکم السلام...
    به به منور زدید به وب ما
    ملتمسیم به دعا...
    پست جدید کو؟!
    همه ی وب ها آپ کردن جز شما...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">