.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:.  قاصدک+  .:.

همکاری...

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹ ق.ظ
دوستان چند ماه یه پروژه رو برای تحقیق کلید زدم و تا جایی هم جلو رفتم با نام"ذبح عظیم"

که محوریت بحث واقعه عاشوراس در دیگر ادیان... از علاقه مندان به پژوهش دعوت میشود اگر چیزی در این مورد شنیده است در اختیار حقیر قرار داده تا به علم ناقص مون اضافه شود و اگر علاقه به مشارکت دارید در این تحقیق به ما یاری رسانید...تا باشد رستگار شویم....

                                                                                                     امضا:شماطیل

﴿و فدیناه به ذبح عظیم ﴾107 صافات





  • .:عقیل©:.

قرآن

کمک

امام زمان

نظرات  (۶)

  • عاشق شهادت
  • سلام.تبریک میگم
    دختر خاله ی بنده چطوره؟

    پاسخ:
    سلام ممنون ،خوبه سلام داره!
  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • من می تونم کمکتون کنم!البته اطلاعات گسترده ای ندارم.ولی پیدا می کنم.اتفاقا من تو تابستون که داشتم نمایشنامه ای برای عید قربان می نوشتم،شباهت های ذبح حضرت اسماعیل و حضرت علی اکبر علیهم السلام رو درک کردم(a little!!)اما در کل می تونید رو من حساب کنید(می دونم که موضوع شما تاکیدی بر شباهت ها در ادیان نیست اما این هم می تونه گوشه ای از تحقیق کلید خورده تونو در بر بگیره)به هر حال موافقت شما می مونه.من دانسته هامو برای شما ،روی چنته می ریزم.باشد که رستگار شویم...(از این جمله خوشم میاد.یه جورایی انرژی مثبت داره.)من کلا از هر جور تحقیقی خوشم میاد.با نیروی کنجکاوانه ام نسبت مستقیم داره.

    پاسخ:
    ممنون جالب بود خوشحال میشم اگه یک نسخش رو برام میل کنید،داستان پسر زکریا رو هم میزارم رو وبلاگم خیلی جالبه،ممنون از اعلام امادگی موافقت به عمل امد!تاشاید کمی بیندیشیم!
  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • خب من می خواستم نمایشنامه ام رو بنویسم.می تونستم هم که بنویسم.اما چون اولین نمایشنامه ام بود،ترجیح دادم از یه چیز ساده تر شروع کنم.حالا هم قراره یه نمایشنامه برای مبعث حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلّم بنویسم.هنوز وقت نکردم.دعا کنید به زودی شروع کنم،آخه فرصت چندانی ندارم.انشالله(صد در صد)می خوام موضوع شباهت حضرت اسماعیل و حضرت علی اکبر علیهم السلام رو به صورت نوشته ای زیبا در بیارم!!
    فاصله ی میان نور و نار،5 حرف است...5 حرف ها چه نمی کنند!ناریان را به نور و می رسانند...باشد که 5 حرف اصلی عالم را بیابیم!!!
    یا امیرالمومنین علیه السلام...
  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • شما چطوری می تونید اون کاغذ پاره ها رو به دستم برسونید؟با کفتر یا ایمیل؟!!!
    یه سوال دیگه:عکسی که تو روز برفی گرفته بودید رو دیدم.شما باید خونه تون منطقه ی 1 تا 5 باشه.درسته؟(باور کنید منظور خاصی نداشتم .آخه برفش نسبتا زیاد بود.!!)

    پاسخ:
    منطقه 4هستیم
  • حدیثه(عقاید متولد ماه مهر!!)
  • نه.اصلا آشنایی ندارم.من همه ی کارهام با پاور پوینت و ورده!!

    سلام.

    همه کار هارو که خودتون انجام دارید میدید!!!

    پس من چیکار کنم؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">