.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:.  قاصدک+  .:.

گلایه....

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۱۳ ب.ظ
آقای ایرانسل!
و جدیدا آقای همراه اول!
نوکرتونم !
داداشم!
خواهرم!
به امام حسین من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!
به جون مامانم adsl دارم!
صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن.
شارژ جایزه بخوره تو سر عمت 100000تومان شارژ کنم 100تومن بدی!
موبایل بانک نمیخوام!
اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!
نکن برادر من !
‌نکن پدر من !
نکن بیشور!
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟
ننم گرفته؟؟؟؟
کی گرفته؟؟
چی میخوای از جوووون ِ من اخه ؟
دس از سرم وردااااااااااااااااااااااااار....

  • .:عقیل©:.

نظرات  (۲)

  • حدیثه (عقاید متولد ماه مهر)
  • بازم خوبه ایرانسل یه یادی از ما می کنه...ایرانسل از خیلی ها با معرفت تره...
    راستی حفظ نشر محفوظ :گلایه ...اسم پست من بود...

  • حدیثه (عقاید متولد ماه مهر)
  • یاد بعضی نفرات روشنم می دارد...قوتم می بخشد...
    نه!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">