.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:. قاصدک+ .:.

.:: قاصدک پلاس ؛ اندیشه هایی با طعم نمک ::.

.:.  قاصدک+  .:.

بهترین دوست...

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳ ق.ظ
بعضی وقتی دلمون میگیره و دلمون میخواد با یکی حرف بزنیم که محرم باشه فاش نکنه راز مون رو...خلاصه وقتیم که حرفمون تموم شد یه جمله کلیدی بگه و خیر دنیا و اخرتمون رو ببینیم من یک بنده خدایی رو میشناسم(محال  این شخص فراموشم بشه)این کار رو انجام داد نمیدونم این موضوع رو میدونست یا نه ولی وقتی نتیجش رو بهم گفت متعجب شدم... اون دوست و انیس قران،کلام جاودان خداوند رحمتگر است...این حرف من نیست حرف پیامبر اسمانی خداست که فرمودند:"هرگاه مشکلات مانند ابر سیاه بر زندگی شما سایه افکند به قران مراجعه کنید"

این مطلب با دیدن این ابر ها برام تداعی شد و هم یاد اون بنده خدا افتادم و هم یاد حدیث نبوی این عکس هدیه به پیشگاه امام عصر و هم همه دوستانم...لعل من المفلحون

امضا:شماطیل13/11/91


نظرات  (۲)

این ابر هاکه تیره نیست!!!
کاملا بی ربط:
یه خاطره:
محمدحسین عینکت رو چند خریدی؟
حسین:بابا آنجلو...محمد حسین این عینک بووووق
علیرضا:بابا منم از این عینک ها میخوام!
حسین:دکی،آنجلو پول ندارم،علیرضا تو خوار بووووق
من::-/
تو::|
محمدحسین::-!
!!!!!
  • حدیثه (عقاید متولد ماه مهر)
  • الان به قرآن تفال زدم:
    6 هود...
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
    وَمَا مِن دَابَّةٍ فِی الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا وَیَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا ۚ کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُّبِینٍ
    و هیچ جنبنده در زمین نیست جز آنکه روزیش بر خداست و خدا قرارگاه و آرامشگاه او را می‌داند، و همه احوال خلق در دفتر علم ازلی خدا ثبت است.
    قربون خدا برم...خودش می دونه حسم چیه...مرسی از راهنمایی تون...

    پاسخ:
    خواهش میکنم. دید لا به لای طنزم یه چیزایی پیدا میشه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">